EK

Human movement, dat was de laatste sector van het jaar. Tijdens dit blok werd het EK voetbal gespeeld! Omdat dit mij en vele anderen de afgelopen weken heeft bezig gehouden gaat dit artikel dan ook over het EK. Niet over het het spel voetbal, maar juist wat je nodig hebt om Nederland zo goed mogelijk aan te kunnen moedigen.

Als aller eerst de jurkjes die er te koop waren. Je ziet ons vrouw niet meer lopen in een oranje xxl shirt, we willen het sexyer. Dit jaar hebben verschillende ontwerpers en merken daarop ingespeelt. Met als voorbeelden; ‘De Modemeisjes’, het bekende merk Supertrash en Bavaria.

  

Natuurlijk zijn deze jurkjes alleen ontworpen voor vrouwen, voor mannen heeft jupiler een mooi shirt uitgebracht.

Het bleef niet alleen bij kleding, ook super markten hadden het oranje virus te pakken. Zo heeft de C1000 een ontzettend lange reclame gemaakt over de EK geluksvogeltjes, en de Albert Heijn maakt er een spel van, jongens tegen de meisjes.

 

En dit is nog maar een deel van alles wat er allemaal te halen was om ons Oranje aan te moedigen. Helaas heeft het niet geholpen en mocht Nederland zich kronen tot een van de slechtste teams van dit EK. Maar ik blijf positief, over 2 jaar met een nieuwe coach en nieuwe spelers zouden ze een heel eind kunnen komen. En ik zit dan weer voor de buis met mijn nieuwe WK jurkje!

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s